tisdag, januari 06, 2009

Sista PIF:en - inte heller nån framgång

Jag hann bara nästan få iväg min sista PIF-present innan året gått, även om den legat klar ett tag och mest väntat. Jag ville invänta närheten till jul, och sedan väntade jag lite för länge. Men den verkar ha gått samma öde till mötes som bullen. Den här skulle "bara" till Polen, men jag har inte hört något från mottagaren, Karolcia.

Bullens mottagare har jag mailat och frågat vad som kan ha hänt, men inget svar ens på mail. Lussebullens mottagare får nån vecka till på sig tills efter helgerna. Inte för att man måste tacka, men det är ju rätt skönt att höra att nåt kommit fram. Om det nu har det. Men jag fattar inte varför det inte skulle komma fram, såvida mottagarna inte flyttat eller nåt. Nackdelen med att låta tiden gå. Mycket kan ju hända på ett år.

Så med tanke på utfallet är jag glad att PIF är över. Nåja, min första present blev uppskattad och gåvan jag fick från Gekko uppskattar ju jag! Men kedjebrev är tydligen dömt att misslyckas hur de än ska fungera.

...

My PIF-gift for Karolcia in Poland. Don't know if it ever reached her. A bit sad to send out gifts and not even hear if they arrive...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt lussebulle!

Trist med folk som inte hör av sig och tackar. Det är väl det minsta man kan göra när man får en present på posten??

A sa...

Jag räknar nästan med att paketen försvunnit i posten eller att jag skickat till fel adress... Irriterande, men delvis mitt eget fel som inte dubbelkollat i såna fall.