måndag, november 03, 2008

Jag har piffat lite...

Jag har passat på att piffa upp lite här eftersom jag är hemma och är sjuk idag. Julen kommer fortare än man kan ana, så det kändes lika bra att köra lite juliga färger när jag ändå fick lust att ändra om lite.


Och så har jag piffat lite mer också. En av mina tre PIF-presenter skulle åka över Atlanten till Ann i Brooklyn. Jag känner inte Ann alls, men tänkte att det är väl bäst att bjuda på något svenskt. Det har gått veckor sedan jag skickade presenten men jag har inte hört något. Det verkar dock varit stiltje på hennes blogg ett tag också, så jag bara förutsätter att presenten kommit fram som den ska. Hon fick en svensk kanelbulle, fast virkad. Inte så många likheter med amerikanska bullar, på gott och ont. Framförallt betydligt mindre...

...

My PIF gift for Ann in Brooklyn. A crocheted cinnamon bun, Swedish style (i.e. small and rather dry compared to American style bun). I hope it has reached her, although I haven't heard anything from her.

Inga kommentarer: