söndag, januari 18, 2009

...och en till.


Jag är just nu ostoppbar. Nej, det är en lögn för jag har ju alldeles för lite ork, men jag måste ju hitta på nåt med all velour på hyllan, och de här tröjorna är så otroligt mysiga på Sandrine. Så, en till, samma storlek - 86. Liknande färger som innan och samma tyger från mjukatyger.se. Muddar från Ohlssons! Men vilka trista färger de hade när jag skulle komplettera muddvävsutbudet här hemma lite. Måste komma ihåg det om jag passerar nån annan affär i verkligheten eller på nätet som har muddväv. Jag ska dock testa med lite annat stretchigt tyg, men just när man har runt huvudhål för barn, och ingen knäppning, så tycker jag att det gör rätt stor skillnad när man ska dra över huvudet om det är riktig muddväv eller bara godtyckligt stretchtyg.



I veckan hade jag kass diciplin igen och köpte ett till tygpaket, så nu har jag massor av grön velour och trikå i olika varianter också som ligger redo att bli till kläder. Knäppo. Så kan det gå. Och Sandrine avslutade helgen med feber, så imorgon blir det vabba och jobba hemifrån. Jaja, så länge det bara är förkylt får man väl vara glad. Det är ju sånt småbarn håller på med.

1 kommentar:

Anne sa...

Alltså, du är så duktig! :)