söndag, mars 09, 2008

Elände

Foten är okej, men det är lite jobbigt att ha den högt hela tiden.

Förkylningen som minskade tillräckligt så jag faktiskt kunde opereras har tilltagit och det rejält. Jag är vrålförkyld med illröda rinnande och kladdiga ögon. De gör mer ont stängda än öppna, men de skyr ljuset. Fantastiskt irriterande.

Och till råga på allt var vi lata i fredags och köpte pizza. Dåligt beslut. Klockan 6-7 på lördagsmorgonen spydde vi båda två och jag fortsatte med detta halva dagen. Jag är jättedålig på att återhämta mig från sånt också så magen är en stor uppsvälld och öm ballong och jag kvider hela tiden. Det går knappt att få i mig mat än, dryga dygnet senare. Även Sandrine fick smaka lite pizza och kaskadspydde ner vardagsrumssoffan igår kväll... Vet inte om det har ett samband men hon brukar inte spy.

Men det här är ju sånt som går över... Men just nu är det mest synd om mig i hela världen.

Inga kommentarer: