lördag, november 03, 2007

Sjuklingen recenserar

I brist på ork att sy och greja (fast idag syr jag, men det är inget som blir klart idag) tänkte jag recensera tre saker jag ägnat mig lite åt senaste dagarna...

1. Estrella Roasted Garlic & Salt
Jag äter normalt chips nån gång om året på fest. Köper aldrig själv. Men kunde inte motstå denna. Goda! Mycket goda. Kanske inte jättemycket vitlökssmak, men gott!


2. Läkerol Split! Hallon/Lakrits Goda! Effekten varar väl inte så länge dock. Men jag brukar äta Giants Salvi när jag är lite halvförkyld. Dessa är nog likvärdiga. Man blir så himla halstablettig av Vicks tillexempel.


3. MTV

Faktiskt, de visar musik på dagtid! Lite i alla fall! MEN, det går ändå inte att titta på kanalen eftersom det är vidrig Jamba-reklam precis hela tiden. Outhärligt. Jamba står först på min lista över dem som förtjänar ett öde värre än döden. Bort!

Inga kommentarer: