onsdag, november 14, 2007

Bricolage de Nikka äntrar marknaden!


Nu ska vi se om det går att sälja nånting här. Jag har sytt fyra förklädesklänningar som jag ska lägga upp på Tradera. Inte alla på en gång, men så småningom. Om det funkar. Det är en lite längre klänning som nog funkar för 6-12 månader eller nåt sånt. Kanske ännu längre. Den är vit med orange blommor och fodrad med vitt tyg. Röda kantband. Undrar vad den ska kosta? 150 spänn?


Sedan är det tre ganska likadana tomteklänningar. Dessa är lite kortare och funkar nog därför för ungefär 4-12 månader. Sandrine har en klänning av samma modell och den har hon haft sedan hon var ca 4 månader tror jag. Då var den längre än nu, men den funkar fint än. Dessa är vändsydda och kan alltså bäras på båda håll. Två klänningar i en! Det är ju otroligt svårt att prissätta sånt här, särskilt när man är ny på att sälja, så det kanske får bli 125 kr i utgångsbud för dessa?


Om någon är intresserad av att köpa någon av klänningarna så hör av er snarast! Framåt helgen hamnar de på Tradera.

3 kommentarer:

Botilda sa...

Vad spännande! Klänningarna ser verkligen fina ut, så jag hoppas att det går bra på Tradera. Du måste berätta sen!

Anonym sa...

Smyger runt i din blogg, för att finna lite info om dig, Måste ju veta vad du gillar...För jag är din hemlis...

Jes sa...

Fina klänningar. Hoppas du får mer än 150 för jag tycker de är värda mycket mer. Lycka till på tradera.