lördag, november 10, 2007

Den där presenten till de tre första...

...jag vet inte om jag tänker konstigt, men jag tycker att om man hoppar på hos en bloggare och sedan lovar bort tre presenter i sin egen blogg så är man liksom redan med, och kan inte hoppa på hos flera. Det handlar ju inte om att samla så många presenter som möjligt, utan om att sprida det roliga kedjebrevet. Men jag kanske tänker fel här?

Är det först till kvarn som gäller? Borde jag hoppat på hos alla jag sett som har erbjudandet? Nä, det tycker jag inte känns juste. Därför bad jag just en bloggläsare att fundera på om hon tyckte att hon skulle ha en av mina presenter fast hon redan hoppat på detta innan hon kommenterade hos mig. Fast det är smickrande att nån vill ha present från lilla mig, såklart!

Så resonerar jag i alla fall. Det är roligt att ge. Därför ger jag tre, men tar bara emot en. Fast ännu ger jag bara en, så det finns fortfarande plats att hoppa in! Se orginalinlägget om detta här. Jag vill såklart gärna ge tre!

3 kommentarer:

Botilda sa...

Jag tänker lika konstigt som du. Annars hade jag hoppat in i din lista också ;-)

rino sa...

instämmer. Om man inte redan fyllt sina tre platser och öppnar för 3 nya...

florin design sa...

Jag håller oxå med!