onsdag, mars 07, 2007

Skitonsdag

Idag har jag ätit lunch med mina fd arbetskamrater. Det var trevligt. Det var å andra sidan det enda trevliga idag. Nästan i alla fall, jag sprang på en kompis med några veckors bebis i en affär. Det var också trevligt. Men i övrigt: misär.

Besöket hos tandhygienisten gjorde fruktansvärt ont. Jag brukar inte ha några problem med sånt, men idag var det hemskt. Blod överallt. Bedövningssalva. Obehagskänslor. Blä.

Sen hade nån jävel parkerat sin gigantiska LandRover bredvid tyska bilen i P-garaget så jag inte kunde komma in på förarsidan. Och i tyska bilen där man i princip sitter på golvet kan jag inte hoppa över från passagerarsidan. För svårt. Det går bra i franska bilen däremot. Det tog mycket trixande och ilska innan jag till sist kunde köra hem. Jag hade god lust att våldföra mig på idiotbilen. Det borde vara förbud på såna bilar i P-garage. Ok, den stod inom sin ruta, men den fyllde upp HELA rutan. Jag stod med min normalstora bil mitt i min ruta. Jag hade möjlighet att öppna förardörren ungefär 2-3 decimeter.

Internettet funkar skit. Redan förbannad ringde jag kundtjänst och fick prata med ett idiotmongo som efter en kvarts felsökande gick med på att lägga en felanmälan. Jag HATAR comhem och deras kundtjänst. Nu ska det åter komma nån tekniker hit och titta och mäta signaler. Suck.

Suck. Suck. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

idag är en bättre dag! kram