onsdag, mars 28, 2007

Ojojoj...

Nu har jag gått igenom alla gamla inlägg i bloggen och kategoriserat dem. Flämt, vilket jobb! Jag kommer nog ändra och dona lite mer med det också innan jag är helt nöjd, så ett tag framöver kan det nog se lite konstigt ut om man följer bloggen via RSS. Massa gamla inlägg som markeras som ändrade, och så. Så kan det också vara ibland, litegrann. Men nu borde det vara lättare för mig och även eventuellt för andra att hitta gamla inlägg, om man nu skulle vilja göra det. Framförallt är det rätt snyggt med kategorier!

På det stora hela är faceliftet av bloggen i och med detta klart, men det är samma sak där. Jag kommer dutta vidare. Just nu är Blogger så segt så att ändra typsnitt och sånt fram och tillbaka tills jag blir nöjd är inte att tänka på. Får ta det imorgon förmiddag när amerikanarna sover. Men det mesta borde funka nu i alla fall. Rapportera gärna annars!

Inga kommentarer: