torsdag, februari 15, 2007

Beach 2007

Beach 2007 kommer väl inte gå till historien för mig som ett smalår, men målsättningen är att vara hyfsat fit tills dess, och kunna använda mina vanliga inte särskilt stora badkläder (särskilt eftersom jag slängt min enda baddräkt, så nu har jag inte ens nån sån). Trots senaste dagarnas diet på Napoleonbakelser, praliner, pannkaka, kakor med spraygrädde och andra nyttigheter så tycker jag att viktkurvan ser fin ut. Jag borde kunna klara målet att inte gå över 80 kg, mer än möjligtvis sista dagarna om jag börjar binda vatten. Det är ju inte direkt nåt jag kan kontrollera. Men fortfarande sitter tre av fyra ringar på fingrarna, och den fjärde åkte av av bekvämlighet för flera veckor sedan. Det är nåt med ringar och min högra hand. Det är inte bekvämt alltid, även om den ärvda jag har nu funkar bättre än den jag hade tidigare, som var lite bredare.


Levererar jag i tid borde den röda pluppen markera slutet. Och jag brukar vara både punktlig och leveranssäker, så det finns gott hopp om att jag håller deadline.

1 kommentar:

Anonym sa...

LOL! Det lät lite lustigt - att hålla en "deadline" när man ska föda barn?