onsdag, augusti 17, 2005

Tekniktragik

I två dagar fick jag vara lycklig och titta på Falcon Crest. På den tredje dagen strulade tekniken på något sätt, och förmodligen blev inget inspelat. Jag kan just nu inte ens kontrollera situationen, men det verkar troligt att det är så illa. VARFÖR spelade jag inte in på vanligt videoband också? Jag VET ju att det alltid strular med tekniken förr eller senare. Den här gången ganska förr.

Det är väl bara att hoppas på en DVD-utgåva. Både Dallas och Dynastin har ju börjat ges ut på DVD så hopp finnes. Och jag får väl byta till Dallas-DVD:erna istället som kvällsunderhållning.

Suck. Nåja, världen går inte under. Jag har ju sett alla avsnitten förut, senast för ungefär 10 år sedan (oj, vad tiden går!). Hmmm, undrar om Schwarzwaldkliniken finns på DVD :-)

Inga kommentarer: