lördag, augusti 27, 2005

Avkoppling

Den senaste tiden har jag faktiskt lyckats ägna mig åt annat än att slåss med min dator, men det betyder tyvärr att jag har lite slagsmål framför mig. Den mår fortfarande inte helt bra. Att blogga är toksegt, så jag misstänker att nånting är knäppt med min Firefox. Fortfarande. Det är så trist att felsöka bara när man redan har senaste versionen och allt ser okej ut. Men det funkar så segt att jag i princip inte kan lägga till bilder om jag inte börjar med att start om den. Så vill jag inte ha det. Men en lördagkväll är inte rätt tillfälle att bygga upp lite frustration, så jag skjuter det på framtiden. Det, att kolla upp ekonomin, att jobba några timmar och att städa lite mer är alla bra saker att skjuta upp tills imorgon, minst. Så jag tror jag går och läser vidare i min bok istället. Och kanske tar en drink.

Inga kommentarer: