söndag, augusti 14, 2005

Min webbläsare beter sig illa

Då och då hoppar min webbläsare till. Hopp, hopp! Otroligt irriterande. Jag tror jag fått nånslags spyware. Det är så tröttsamt att hitta och ta bort. Jag skulle vilja göra elaka saker med de som tillverkar sånt. Dö Gator! Dö! Jag borde rensa min dator rejält nån dag, men det är ju så satans tråkigt. Det finns alltid något som är roligare. Jag behöver fler program för att rensa bort spyware, för alla hittar olika saker. Jättekonstigt. Kan inget bara vara bäst och räcka?

Imorgon börjar femman reprisera Falcon Crest. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Men mitt på dagen. Måste spela in. Måste digitalisera. Måste, måste. Men nu är frågan om tevedatorn är snäll imorgon. Den håller på att ses över på något sätt. Naturligtvis. Och inte kan jag spela in på vanlig VHS. Usch. Hoppas inspelningen håller, och att det som nödlösning är nån annan som spelar in digitalt så jag kan ladda hem det, ifall min inspelning inte skulle funka.

Fast mamma spelar säkert in. På VHS. I allra värsta fall...

Inga kommentarer: