söndag, februari 08, 2009

Karamellbrallor med pös


Fler pösiga velourbrallor! Jag utgick från samma mönster som när jag gjorde de förra med stjärnorna, men jag förlängde lite både uppe och nere, eftersom det mönstret egentligen var tänkt för att sätta muddar på, och så ställde jag ut lite samtidigt nere, för mer pös. Å andra sidan tyckte jag att det blev lite väl hård benresår på förra paret så det blev lite lösare på dessa tror jag. Får se om det ändå blir önskad pöseffekt. Eftersom jag la till några centimetrar här och där så tror jag att detta skulle motsvara 90-100 ungefär i storlek. De ser stora ut, men funkar resåren ska de ju gå att pösa i länge.

De blir nog riktigt springvänliga, och jag skulle ju tippa att de kommer passa väldigt bra ihop med karamelltröjan!

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

va mysiga o fina byxor. =)