onsdag, september 12, 2007

Skriv en insändare...


Jag har lånat en massa Vi föräldrar på bibblan. Och jag är glad att jag inte betalar för skräpet, men lite slöläsning finns ju. Men alltså, insändare. Är de på låtsas eller är de på riktigt? Hej, jag tror jag har mjölkstockning. Jag mår dåligt på alla sätt. Ja, jag skriver och frågar en tidning istället för att tillexempel ringa vårdcentralen! En tidning av den här typen har ju bara några månaders pressläggning. Jag kan vänta lite. Det kanske går över.

Är det bara jag som tycker att tidningar tappar enormt i trovärdighet när de har såna här insändare, som mest känns som ett påhitt för att få skriva ett svar? Får de inte nog med relevanta insändare? Eller finns det folk som på fullt allvar skriver till en tidning med en sån här fråga?

Det finns iofs folk till allt...

1 kommentar:

Botilda sa...

*fniss* Det var länge sen jag tittade in till dig, men sitter jag och fnissar högt! Och beundrar de fina klädern. Jag har förresten gjort länken till hemlishemlis synlig på bloggen nu (www.hemlishemlis.blogspot.com) - hoppas du blir med!