måndag, augusti 21, 2006

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Jag var ganska dåligt påläst på graviditet. Jag visste inte att man mådde som sämst första tiden, långt innan det egentligen syns. Men så är det. Så idag - igen - orkade jag inte gå till jobbet. Jag mår egentligen rätt bra, förutsatt att jag tar tabletter mot illamåendet, men tabletterna och allt som händer gör mig så vansinnigt trött att jag bara orkar sova. Men jag måste skärpa mig. Imorgon är det jag som går till jobbet igen. Jajjamen. Men nu är det dags för eftermiddagssömn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blir nog bättre om ett tag.
Vila dig du.
Kram

Fröken Fräken sa...

Söt nedräknare du lagt in på din blogg! Den fungerar ju som nedräknare för graviditetssymptomen också! Men, iofs borde du knappast behöva vänta så länge på att illamåendet ska avta.

För övrigt undrar jag vad det är för en otroligt proffsig pregnant-mojäng på bilden. Jag är obildad.

A sa...

Det är en digital graviditetstestsstickehållare jag köpte i USA eftersom jag hade för mig att jag hört att tester var väldigt dyrt i Sverige. Fast sedan upptäckte jag att det inte var så dyrt här heller. Men den är lite tydligare än ett plus eller två streck som de billigare testen visar! Den har till och med batteri.