lördag, augusti 05, 2006

Denise

Igår kom mina Denise-stickor. Jag som hittat ett så bra pris på ebay blev besviken. Tull, moms och straffavgift! Fy tusan! Istället blev det alltså ett extra dåligt pris. Nåja, nu har jag dem i alla fall.

Idag testade jag att byta till dem på diamondsjalen. Först kändes de lite plastiga, men Fröken försäkrade att det antingen inte var plast eller möjligtvis en special-plast! Stärkt av detta kunde det ju inte gå fel.

Och nej, det gick rätt bra. Känns bättre än de knubbiga rundstickor jag använt innan. Det känns framförallt väldigt annorlunda, men svårt att säga hur. Nu har jag inte heller stickat på några dagar, men nån olikhet är det, helt klart.

Jag hade tänkt ta en bild, men kameran såg så märklig ut med fastsurrade grillpinnar så det får bli en annan dag...

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Håll ut! Denise grows on you!