lördag, augusti 19, 2006

Vad är det egentligen som händer?


De sista veckorna har inte varit något vidare för min del. Jag har faktiskt mått riktigt dåligt. Jag har inte orkat ta mig för något och därför har det inte heller blivit mycket skrivet här. Jag hade kunnat berättat att jag sovit väldigt mycket, gråtit mycket, kräkts en hel del och undrat vad tusan jag håller på med. Men jag har inte velat göra det. Men nu tycker jag att det kan vara dags att avslöja min lilla hemlighet. Naturligtvis kan fortfarande något gå snett, det vet man ju aldrig, men enligt tant doktorn ser allt så bra ut att i slutet av mars kan vi förvänta oss en ny liten familjemedlem. Men i några veckor till blir det hormonrally och illamående. Sedan lugnar det förhoppningsvis ner sig en smula så jag kan börja glädjas lite mer på riktigt. För klart jag är glad :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättemycket grattis ! Hoppas att allt går vägen! Sååå roligt !!
Kram