torsdag, januari 10, 2008

Work in progress

Jag håller på med lite kläder till en kompis son. Det går framåt men långsamt. Lilla tjejen låter mig inte ägna mig åt mitt direkt. Och efter jobbet var jag som väntat helt zonkad. Men det är ingen brådska! Har köpt härlig velour på Ohlssons (det blev ingen Hilco just nu...) och fått hem tyger från Sewzanne's utan tull denna gång!

Jag har fått fart på mobilbloggandet från min nya lyxmobil från nya jobbet (although jag fick betala en jäkla massa själv eftersom den var dyrare än vad jag fick lägga på mobil...). Snart ska jag mobilblogga nåt relevant också och inte bara testbilder på mitt tangentbord... Då kanske alla roliga skyltar jag fotar inte bara hamnar på ett minneskort i mobilen. Yay! Blir det för mycket skit får jag väl starta en ny blogg för just sånt, men det blir nog inte så mycket efter ett tag. Vi får se.

Inga kommentarer: