onsdag, oktober 10, 2007

Hemlisen

Nä, den kan jag ju inte skriva om här. Jag har bestämt vad jag ska göra i alla fall som huvudinnehåll. Kommer gå rätt snabbt tror jag när jag väl får tid och ro att sätta fart. Kanske till helgen? Det finns ju en deadline så jag får se till att fixa lite barnpassning så jag kommer igång ordentligt.

Resten känns just nu som ett värre problem. Gåva? Något som luktar? Gah! Det pysslade hamnar på en nivå nånstans mellan mig och min hemlis. Tror inte hemlisen skulle gilla min vanliga stil rakt av, och tror det skulle bli kasst om jag försökte härma en stil som inte är min, nämligen hemlisens stil. Om jag nu lyckats luska ut ungefär hur den är...

Jag tror det får bli en vända på stan nästa vecka för att fixa lite av de andra punkterna som ska med i paketet...

Inga kommentarer: