torsdag, oktober 25, 2007

Blandade grejer, bland annat hemlisen...


Igår rusade jag runt på stan på jakt efter det sista till hemlisen. Då hittade jag den här SJUKT snygga löparen! Måste ha! Men det konstigaste av allt var att den var billig. Jag såg den i fönstret på nån affär jag aldrig varit inne i, med lite olika inredningsprylar. Den kostade 99 pix. Nu ska jag bara röja av lämpligt bord också. Den är ganska tjock i något ull-liknande material. Tuff!

Men hemlisen är i princip klar. Funderar på om jag ska tvätta tygerna eller låta hemlis göra det själv. Rena hoppas jag de är, men en extra tvätt skadar ju inte. Fast det är ju inte så kul om det repar sig och så. Nä, packa ihop allt är nog vad det är läge för. Undrar om jag ska slå in i småpaket eller göra ett stort? Hm... Morgondagens eller helgens pyssel!

Idag har vi varit på fika med gamla vattenjympamammorna och sedan en sväng på ett panikjobbigt Maxi. Jag hatar lönehelgen. Man blir trött av sånt här. Men när man inte sover kan man ju krypa runt och undersöka allt.


Jag funderade på att skriva ett inlägg om hur mycket jag gillar och genom tiderna gillat kent, men det känns så fånigt och nostalgiskt och tokdravligt att namedroppa låtar som "betytt" något, och sådär. Jag nöjer mig med att säga att den nya skivan är kanonbra, och jag måste ha ett kentmaraton nån dag känner jag. Mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har inte kunnat komma in på Sandrines sida på några dagar. Varför? Är det nåt fel?Visar att sidan inte är tillgänglig.
Nalle