söndag, augusti 26, 2007

Ensam

Den här veckan har jag varit ensam med Sandrine. Därför har jag inte hunnit handarbeta nånting alls. Tråkigt. Jag har inte hunnit med så mycket annat heller, men nu ska det bli ändring på det. Jag ska planera dagarna bättre och försöka få lite rutiner för mat och sömn så jag vet när jag har lite tid över. Dessutom ska jag se till att få igång några enkla projekt som går snabbt att hoppa på om jag får en halvtimme över. Men idag har jag gjort något så dödstråkigt som att rita av en massa mönster från handarbetstidningar jag lånat på bibblan och som nu måste tillbaka. Åh, så tråkigt! Jag som tycker det är tråkigt bara att rita av ETT mönster när jag vill sy nåt. Nu har jag ritat av flera och dessutom i olika storlekar. Bläää. Och nästa blir att klippa ut dem i papper. Jag vill ju syyyyyyyyyyyyyy....

Inga kommentarer: