måndag, oktober 31, 2011

Små framsteg i köket


Nu ser det ofärdigare ut igen, för de har tagit av luckorna. Hm... Jag antar att det är någon form av elarbete på gång för de där spottarna under skåpen.



Men här har det i alla fall hoppat in en liten mikro. Den är verkligen liten. Undrar om vällingflaskan verkligen kan stå upp i den. Undrar hur länge Julie ska dricka sin välling? Sandrine slutade innan hon fyllde två. Julie fyller snart tre. Jag själv drack min välling tills jag var lite drygt 18. (sant!)



De har satt upp spottar i taket. Inte jättesnygga, tyvärr. Men det är väl inget man kommer att tänka på sedan antar jag.



Och skåpen över kyl och frys är också på plats nu. Frysen har de ställt in lite på sniskan, men kylen står ännu mitt i rummet.



Och trixar man lite går det att få ljus ur spottarna i taket! Spontant kändes ljuset dock rätt svagt. Vi får se hur det känns lite senare när det finns luckor som reflekterar och lite fler spottar är uppsatta. Det blir säkert bra...

Inga kommentarer: