måndag, oktober 17, 2011

Måndagsbekymmer

Men vad är nu detta, mer svammel på gång? Jajamen. Idag funkade inget på jobbet. Dessutom borrades det betong mest hela dagen. Som tur var smet jag på lunchspinning och cyklade mig svettig istället för att svettas på jobbet.


Av nån konstig anledning kände jag ändå att jag ville springa ikväll, i mörkret och kylan. Så nu har jag testat det. Det blev 4,8 km, nöjda ben och fantastiskt missnöjd mage. Min plan att mysa utmattad under en filt krossades lite där. I övrigt har jag spelat wordfeud och försökt köpa vinterjackor till barnen idag. Det gick också lite sådär. Den som var till Julie passade på Sandrine och den som var till Sandrine var bara jättestor. Så nu ska jag byta den mot en liten till Julie. Krångel, krångel.


På köksfronten intet nytt. Inget mer har blivit rensat idag. Det börjar bli dags att skynda på.

Inga kommentarer: