söndag, december 09, 2007

Hemlispaketet har kommit!


Ett finfint hemlispaket har kommit hit! Det kom redan i fredags men jag har inte varit i tillstånd att blogga förrän nu. När jag började få ordning på mig efter vinterkräkandet (fy tusan...) låg det i lådan. Tack hemlis!

Till att börja med var det en jättefin klänning som jag tycker verkar vändbar. Röd på ena sidan och hjärtan på andra. Och till det två par matchande byxor. Jättefina! Lite för stora än för Sandrine men hon har lovat att fortsätta växa så de kommer nog att bli välanvända lite senare!

Dessutom var det två stretchtyger, lite tygsnuttar och lite knappar och en tvillingnål. Choklad! En teburk och lite chilefrön. Bra, bra, då kanske vi lyckas plantera i tid nästa år och inte så sent att vi inte hinner skörda...

Ett jättetack till Nusse, som jag listade ut att det var med hjälp av ledtråden hon skickat med. Annars hade jag aldrig vetat. TACK!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Det verkar som du blev nöjd. Jag var jätteorolig att du inte skulle bli det. Jul temat var jag kanske inte så bra på att hålla, men hjärtan (klänning och byxan) de röda plaggen, grönt och vitt tyg och äpplen (knapparna) är för mig jul.
småsnuttarna tänkte jag att du knaske kunde använda till gripbollar, de var ju döläckra. och Ja klänningen är vändbar. Min tanke var klänning u och kanske tunika när hon blev större och kan ha byxorna till.

Fiffiluren sa...

men Gosh vilket paket!! Hur mycket som helst! Å bra grejjer också! Kul!! :-)

Jes sa...

du har ju fått ett kanonpaket, Kläderna är jättefina. Underbara tyger, din Nusse har gjort ett bra jobb!!!