lördag, juni 07, 2008

Jeans till mamman


Det är ju inte mer än rätt att även mamman får nåt av billiga jeanslooktyget. En prima klänning av me&I-modellen jag ritat av för ca 30 kr. Inte illa!

Lite roliga jeansdekorsömmar här och där. Fast ändå ganska enkel modell som vanligt.

I förrgår var jag förresten på Jofotex. Lite blev det ju, men det är inte så lätt med en ettåring i sällskap. Det blev inget uggletyg iaf. Nä, jag går inte på den hypen heller. Ugglorna ÄR inte i min smak. Våga vägra! Men jag hoppas på elefanterna. De är söta... (och det blev sedan glass på Smultronstället. Såklart.)

4 kommentarer:

Anne sa...

Men du är ju bara SÅ duktig. :)

A sa...

Tack, tack... jag är usel på aqtt svara på kommentarer känner jag. Men just den här klänningen var ju väldigt enkel... ;-)

Anne sa...

Enkel och enkel. Jag är sjukt imponerad. Du syr ju faktiskt saker du kan ha på dig. Jag kan knappt lägga upp en gardin. :)

Jes sa...

Den blev jättefin !!!
Roligt att se lite vuxen kläder :)