söndag, april 15, 2007

Raset

Nej, jag klarade inte helt målsättningen att inte krypa över 80. De extra dagarna och vattenbindandet i kombination med allt kakbak rubbade planen lite, men det spelar ingen roll. Det fanns ju inget självändamål i just 80, egentligen. Men nu ska extrakilona bort, och framförallt ska jag i kläderna igen och sluta vara så sladdrig. Så fort stygnen känns läkta är det dags att börja med lite situps. Men så som kilona rasat hittills var det stor lycka idag när jag åter kom i ett par vanliga jeans. Åh så skönt! Mina mörka 524:or satt där de skulle. Tack för det low waist, för det lär dröja tills mina höga Tommy sitter rätt. Men en sak i taget. Man ska ju inte banta när man ammar, men det verkar faktiskt inte heller behövas. Men träna musklerna bör man ju göra. Sladderfritt till beach 2007?

Inga kommentarer: