fredag, september 09, 2005

Linspanik

Det är mycket jobb nu och då blir det inte så mycket gjort hemma. Rätt skönt på ett sätt, men samtidigt inte. Jag vill ju göra mina privata saker hellre än mina jobbsaker. Nåja.

Det senaste annars är att jag försöker använda linser som man kan sova med. Jag håller på med inskolning på dem så jag har dem ännu bara i vaket tillstånd. Det går sådär. Högra är jättebra, men vänstra skaver. Jag hoppas verkligen att den slutar skava snart. Det vore så smidigt att kunna ha linser, och särskilt den här typen. Jag vill, jag vill, jag vill! Speciellt om jag ska spinna en hel del framöver.

En annan sak som hänt är nämligen att jag nästa vecka ska på anställningsspinning. Det behövs nya ledare och jag har sökt. Vi får väl se om jag klarar mig bra. Jag vet att de behöver flera, men inte lika många som har sökt, såklart. Än en gång: jag vill, jag vill!

Inga kommentarer: