onsdag, september 21, 2005

Ingen spinning... inga tårar...

Nej, det blev inget med spinningen. De valde tre andra istället, och jag förstår dem. Dessa tre var inte bara mer erfarna än jag angående träning i stort, utan de var också väldigt duktiga. Men det kanske blir fler chanser framöver, vad vet jag. De verkade också väldigt trevliga så det ska bli kul att gå på deras pass framöver, men idag blir det ingen spinning. Måste jobba och är lite förkyld.

Men, dagens tragedi! The Tears har ställt in sin europaturné. Buhu, buhu, buhu! Ingen konsert på Berns. Blä. Och säkert strul med att återköpa biljetterna också. Skräp.

Heh, lurar på jobbet när man bloggar är inget vidare. Nu blev jag just påkommen med detta ickearbete. Dock är det rätt okej eftersom jag håller på att bygga och deploya om min applikation, och medan det görs finns det inte mycket annat att göra än att surfa.

Inga kommentarer: