torsdag, januari 06, 2011

Elefant-t-shirt på beställning


Inget konstigt alls. En t-shirt. Med elefanter. I storlek 104. Mönster från Ottobre 3/2007 om jag minns rätt nu. Om den passar bra ska jag sy ett gäng till för den är rätt lätt och snabb. Men bäst av allt är att den är sydd på beställning av Sandrine. Hon ville ha en tröja i detta tyg, sa hon bestämt efter att ha tittat i mitt tygskåp. Ja, sen ville hon ha tröja i en massa andra tyg också. Jag tyckte att SÅ många tröjor behöver hon inte, men hon kontrade med att hon menade som hon kan ha när hon blir FYRA år! Så detta är en tidig fyraåringströja. Och alla maskiner var snälla mot mig. Också ett glädjeämne.


Men om jag ska börja blogga lite bättre igen, så undrar jag ju. Är det någon som läser det här? Mer än mamma? I första hand bloggar jag mina sydda alster för egen referens, men det vore ju lite kul att veta om någon annan läser. Så jag vet hur mycket jag ska förklara lite tydligare än bara så de som redan är insatta förstår :-) Lämna gärna en kommentar om du läser, så jag får ett litet hum om ifall jag har någon målgrupp kvar efter detta ytterst torftiga bloggår 2010...

5 kommentarer:

Myssel sa...

Vinkar hej! Jag har din blogg i Google reader så jag läser nya inlägg. :-)

UJohansson sa...

Läser och hoppas på att få inspiration att bli kreativ och damma av symaskinen :-)

Anna sa...

Jag läser. Google Reader ftw. Söt tröja!

Åsa Bi sa...

Jag läser också. De flesta har väl någon sorts feedläsare vid det här laget, så då spelar det ju ingen roll hur ofta det kommer nya inlägg.

Unknown sa...

Jag läser ofta din blogg (via rss-feed), men är jättedålig på att kommentera. Du gör jättefina saker!