lördag, maj 02, 2009

Panikmössa


Jag ligger verkligen efter här. Tiden räcker till en hel del men inte till det här tydligen. Jag ska försöka skärpa mig lite...

Förra helgen blev vi med kort varsel bortbjudna till några som fick barn ungefär samtidigt den här gången. Vi behövde en present. Jag sa halvt på skämt att jag syr en mössa. Sedan sydde jag en mössa...

Jag tror inte de fattade att den var hemsydd för jag fick inga kommentarer alls om detta. Det var inga jag känner så väl utan det är mannens kompis med familj, så om de känner till att jag syr eller inte har jag ingen aning om. Nåja, då slapp jag den där halvobligatoriska utfrågningen om min hobby :-)

Bilden togs i all hast på Julie i gebort-mössan innan jag skulle slå in paketet. Hon var inte riktigt på humör att modella... Elefanttyg från Stoff & Stil!

Inga kommentarer: