fredag, januari 12, 2007

Tid

Nu har jag rätt mycket tid, för nu är jag sjukskriven på 50 %. Fast jag är det ju av en anledning. Ryggen orkar inte med mig riktigt längre och jag har hemskt ofta (i princip dagligen) hemsk huvudvärk som är svår att rå på. Så jag kan ju inte riktigt utnyttja denna tid till en massa roliga saker, i alla fall inte hela tiden. Vila är iofs rätt roligt. Jag måste komma på några nya stick/virk-projekt, och som jag kan göra med befintligt garn. Har en sak på gång nu men den kräver såklart lite inköp av nytt garn. Det är ju kul, men kostar pengar. Pengar och sjukskrivning går inte så bra ihop. Nästa vecka ska jag skaffa lite rutiner. Tillexempel angående lunchlagning och sånt.

Det är tur att jag har några Dallas-dvd-boxar att titta igenom... dags för ett avsnitt till nu.

Inga kommentarer: