söndag, september 17, 2006

Fyra

Jag sitter och pustar ut lite efter trädgårdsarbete, som jag ska blogga lite senare. Jag kan lika gärna sno den här lilla utmaningen från Nalle medan jag dricker saft och andas...

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
Webbutveckling åt Centerpartiet (hm, en student behöver pengar!)
Telefonförsäljare (jag vet, jag skäms, men jag stod bara ut en vecka...)
Programmerare
Projektledare

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
Much Ado About Nothing
Doctor Zhivago
One Flew Over the Cuckoo's Nest

3) Fyra städer jag har bott i:
Huddinge
Nyköping, fast på landet
Linköping
Linghem (hehe)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser om:
Dallas
Falcon Crest
Die Schwarzwaldklinik
Sex and the City

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Dallas
Boston
Chicago
Melbourne

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Pearls before Swine
FoxTrot
Aftonbladet
Tjuvlyssnat

7) Fyra favoriträtter:
Chili
Fajitas
Thaicurry av olika färg
Indiska grytor med rejäl styrka

8) Fyra ställen där jag trivs:
USA
Frankrike
Stora shoppingmallar
Australien

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
Ta listan om ni vill...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du lyckades ju bättre med bostadsorterna. Och önskeställen att åka till var en aaaaning mer världsinriktat än mitt Norröra, hihihihi