tisdag, oktober 11, 2005

Höst

Här händer det inte mycket. Jag känner att jag försakar den här bloggen mycket till förmån för min andra blogg, den om chilepeppar och sånt. Men faktiskt har det inte varit så mycket teknikpanik på sista tiden, mer än att jag febrilt försöker packa ihop de program jag spelat in på tevedatorn eftersom hårddisken börjar bli full. Och det går verkligen inte bra. Nästan så jag längtar efter att bara köpa nåt nytt videoband eller så... men så kan man ju inte göra!

Ingen geocaching på länge, ingen dans på matta. Men vi har kompromissat och köpt nya mattor, men inte i metall. Ekonomin tillät inte det just nu. Har inte testat dem än eftersom jag har ont i foten efter att ha haft mina Tommy Girl-boots en dag. Vinkeln är lite snäv där, men de har inte krånglat förut. Men nu har jag haft ont i en vecka. Blä! Jag vill ju dansa!

Jobbar mycket. Sparar på mig flex. Det blir resa av framöver...

Jag är verkligen helt ointressant.

Inga kommentarer: